neljapäev, 13. märts 2008

Sissejuhatuseks

Võiks küsida, et miks selline blog - lühike ja aus vastus sellele oleks see, et ma armastan Stephen kingi raamatuid. Niisiis võiks seda ka ülejäänud maailmaga jagada.. või siis, vähemalt endalegi jätta mingisuguse ülevaate.

Igal juhul võib oletada, et siit võib leida kas:
a) midagi Stephen Kingi kohta
b) SK raamatute ülevaateid
c) updeiti selle kohta, kus ma SK raamatutega praegu olen
d) all of the above.. and more

Mina armastan SK'd lugeda inglise keeles, lihtsalt kuna ma leian, et tõlkimine võtab ära osa sellest maagiast, mida kirjanik enda raamatusse paneb. See, et ta valis just ühe sõna, mitte selle sünonüümi - ega tõlgitud variandis nii kindlalt ju ei tea.

Mul on praegu, 13. märtsil 2008, 30 SK raamatut, millest kõigist ma plaanin rohkemal või vähemal määral rääkida. Seejuures üks raamat kordub ('The Cell'), nii et erinevaid on siiski 29. Tellisin ka mõnda aega tagasi ära pikema versiooni 'The Stand'ist, millest mul on lühem ning vägagi kapsam versioon.

Plaanis on kõik SK raamatud endale soetada vähemalt ühes eksemplaris.

Lõpetuseks ütleks nii palju, et ma ei ootagi, et kõigile minu blogiidee loogiline või hea tunduks, nii et sel teemal ei ole vaja eraldi kommenteerida. Kui aga meeldib/huvitab, siis palun, jääge kauemakski. :)

0 kommentaari: